Ledig!

I Tisdags så jobbade jag igen men efter det så träffade jag tjejerna och så gick vi på Allsång på Skansen men innan det gick vi och åt Sushi. Det var verkligen jätte trevligt att träffa alla igen, har inte gjort det sen skolavslutningen. Vi hade massa att prata om, haha! Och Annie bjöd på bullar.. (internskämt!)

Igår var jag bara hemma med Jenny och vi såg nog världens bästa dansfilm! Så alla som gillar dans ni måste se Step Up! Step up 2 har premiär på fredag på bio...



Senare när mamma kom hem så åkte vi och shoppade massa nya kläder till Rom resan som närmar sig med stormsteg! När vi var på väg hem så åkte vi till en stor parkering så att jag fick övningsköra lite, de går faktiskt riktigt bra! Fick faktiskt köra ut på en liten väg igår.

Idag har jag och Jenny ätit frukost ute i solen och sen har jag börjat fixa med mina blommor från fältbiologin. Nu sitter jag och väntar på att Emilia ska komma, men vet inte vad vi hittar på men nått roligt blir det iaf.

Nu ska jag gå och möta henne men skriver kanske mer ikväll!
Pusspuss // Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0