Sommarlov!

Som jag lovade så skulle jag börja blogga nu när jag har sommarlov och ja brukar hålla det jag lovat så.

I Sommar ska jag hitta på massa roliga saker, först är det midsommar som gäller nu på fredag och den ska jag spendera med min älskings pojke och familjen. Får se om vi försvinner iväg från familjen sen på kvällen.. men det lovar jag att skriva mer om. Sen efter midsommar ska jag jobba i 1 vecka på hotellet som jag har jobbat på nästan i ett år nu. På söndagen den veckan flyger Jag, Mamma, Jenny, Hanna och Lena till Rom. Där blir vi borta i en hel vecka. Efter den underbara veckan som jag hoppas blir underbar ska jag jobba i 1 vecka igen.
Sen blir det familje semster.. då bär det av till Menorca i 1 vecka och sen gotland i 4 dagar, då ska Hanna med också hoppas vi. På torsdagen den veckan så åker Jenny iväg på ett 2 veckors långt konfirmations läger.. Ja kommer att sakna henne jätte mycket men kommer nog inte hinna tänka på det så mycket för sen på tisdagen den 5/8 så flyger Jag, pojkvännen, moster, kusinerna och mosters nya kille till en liten stad som ligger 3 mil utanför Barcelona. Där ska vi stanna i 1 vecka.



Jag hoppas att det här sommarlovet kommer att bli jättekul och många minnen kommer det att bli.
Jag lovar att jag kommer att försöka att blogga nu lite varje dag för att hålla alla lite uppdaterade.

Men vi hörs snart igen!
Pusspuss Sofia

Kommentarer
Postat av: hemligbeundrare

Det kommer bli underbart att åka till spanien:) älskar dig<33

2008-06-17 @ 21:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0