Uppraggad på jobbet.. det är man inte van vid

Idag har jag jobbat igen.. Men idag hände det två helt oväntade överraskningar.
Den första var att min kompis som ja inte har träffat på 100 år helt plötsligt hade börjat jobba på samma jobb som mig.
Den andra var att en kille som såg rätt bra ut.. (de tyckte alla på jobbet) frågade mig om en penna. Såklart så ger jag honom en penna och sen fortsätter jag med att plocka tallrikar. Jag tittar lite nyfiket på vad han ska göra med pennan och ser att han sitter och skriver på en servett.. Ja tänker för mig själv, happ nu kommer säkert lite klagomål över att vi kanske plockade deras tallrikar dåligt men så var det absolut inte. När han lämnar tillbaka pennan så ger han servetten till mig..
Och i den så stod det: Hans msn och Facebook. De stod också.. Skriv om du känner för det.

När jag kom hem från jobbet så åkte jag och Jenny hem till Hanna och fika med lite fler tjejor. De var verkligen jätte mysigt och vi pratade om allt som tjejor pratar om..

Senare på kvällen vid 22 så gick jag, Jenny och Mamma hem till Hanna och Lena igen för att planera lite om Rom resan.
Guu vi åker verkligen snart.. de har verkligen gått jätte fort!


Pusspuss //Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0