Super helg!

Happ nu va ännu en super helg med pojkvännen över!
Nu kommer de dröja 3 veckor tills vi ses igen eftersom att ja åker till Rom nästa söndag..
Jag tror fatkiskt att jag har världens bästa pojkvän! Fast han är en väldigt dålig förlorare.. haha!

På midsommarafton hade vi massa gäster över så körde vi 5 - kamp och åt god mat,  jag förlorade tyvärr men kan inte säga att det var mina starkaste grenar, haha!
Resten av helgen har det inte hänt något speciellt jag kan skriva om och som är tillräckligt intressant att läsa.

Imorgon så börjar ja jobba på hotellet igen, börjar 7 varje morgon så de känns juh lagom kul.. Men får tänka på pengarna och alla trevliga människor man träffar.

Ja har glömt att berätta att för 2 veckor sedan så träffade jag en kompis som ja inte hade träffat på 2 år, de var trevligt och roligt att äntligen få ses igen.

Nu ska jag gå och titta på fotbollen innan jag ska gå och lägga mig..
Pusspuss // Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker de borde stå "gammal flamma" istället för gammal vän...

2008-06-23 @ 18:04:27
Postat av: Sofia

Svar:

Haha de skulle du allt vilja vah? ^^

2008-06-23 @ 18:10:41
URL: http://sfi1a.blogg.se/
Postat av: Anonym

ångrar som fan att jag inte tog chansen

2008-06-23 @ 18:12:42
Postat av: Sofia

Haha jag förstår det.. du missade verkligen nått ^^

2008-06-23 @ 18:13:52
URL: http://sfi1a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0