1 dag!

Jag vet inte så riktigt vad ja ska skriva om idag.. det har liksom inte hänt så mycket. Det har varit en helt vanlig onsdag förutom att vi simmade idag på gympan. Haha det var faktiskt riktigt kul för vi lekte lekar och fick ha skit fula mössor på oss.

Nu är det bara imorgon kvar och sen är det LOV! Guu va härligt det kommer att bli, det här lovet kommer att bli det bästa på länge för jag ska få vara med min Älskling! Sen ska jag också försöka hinna att träffa Becca och M för det vill juh så gärna träffa Honom också.

Min vecka kommer att se ut så här:
Måndag: Han kommer och då ska vi på Tv- inspelning på något nytt program som ska börja på 5an.
Tisdag: Gå upp vid 10 för att jag och Jenny ska klippa oss och då ska juh såklart Han med. Efter klippningen så kommer vi att åka till Täby C och kanske möta Becca och M, så det blir trevligt.
Onsdag: Får jag nog packa för att sedan åka till Gävle med Honom. Bussresa i 2 timmar.
Torsdag: Är i Gävle och vet inte vad vi ska hitta på.
Fredag: Åka hem från Gävle.. ja kommer att gråta.
Lördag: 18 års fest med Josephine hos en barndomsvän till mig!
Söndag: Pusta ut efter världens bästa vecka!

Haha vilken vecka att se fram emot, men den kommer att bli SUPER!  

Nu ska jag gå och laga mat med Jenny och sen åka och träna!
pusspuss Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0