Äntligen Påsklov!

Gu va härligt med äntligen påsklov och det här påsklovet kommer att bli super hoppas jag!

Igår målade jag och några tjejer i klassen oss till påskkärringar, vi blev faktiskt riktigt fina... Vi lagade påskmat igår eller jag lagade inte så mycket mat jag och en Michelle målade påskägg,(lägger kanske in en bild på hur dom blev senare). De blev i alla fall jätte fina och var jätte goda.

Jag gick och tränade efter skolan och hade fortfarande sminket på mig så alla tittade jätte mycket, haha!
Senare på kvällen så åkte jag och några till  hem till Elsa och tittade på film, vi tittade på Signs och Happy feet. De var faktiskt riktigt bra filmer.

Idag har vi vart och grattat min kusin dom fyllde 7 år. Guu va tiden går fort för det känns fortfarande som om hon bara är vid 4 år.
Ikväll vet jag inte vad som händer men något hittar jag säkert på. 

3 dagar kvar älskling!

Ha en fortsatt bra dag!

Puss Sofia


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker också det ska bli skönt med påsklov:)

2008-03-21 @ 21:44:22
URL: http://metrobloggen.se/celebrityspot
Postat av: hemligbeundrare

oohja=) påsklov ftw:) du kommer inte vinna åengar Jenny på bloggfan:P

2008-03-21 @ 23:35:55
Postat av: hemligbeundrare

Jadu Sofia:) om 3 dagar är jag hos dig:)(L)

2008-03-21 @ 23:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0