Bästa skoldagen på länge!

Igår hade jag sovmorgon..började 10.10 istället för 8.20 som jag brukar börja. När jag kom till skolan satt vi och väntade och väntade på att våran lärare skulle komma.. det gick 20 min och ingen lärare kom. Det slutade med att en klasskompis gick upp och frågade i receptionen var våran lärare var.. hon va sjuk! Så vi var lediga hela dagen, Jippi!

Först gick jag och tjejerna till Täby C och åt och shoppade lite. Köpte en ny tröja från Vero Moda, väldigt nöjd med det köpet men får vänta med att använda den till det blir lite varmare ute. Efter Täby C åkte jag hem till min mormor som jag inte hade träffat på jätte länge så det var väldigt trevligt.

På kvällen var jag, mamma ochpå Friskis och Svettis, var väldigt härligt för jag gillar verkligen och träna. Kom hem vid 8 och då var det Gossip Girl!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0