Från en inte riktigt så bra lördag till en SUPER!

Började med att jag gjorde i ordning mig och kände mig mycket bättre men efter ett tag började jag må jätte illa igen men ja satte mig och pluggade och tog det allmänt lugnt..Senare började jag göra i ordning mig till kvällens aktivitet men när jag just skulle börja klä på mig ytterkläderna så började jag att må jätte illa igen så jag bestämde mig för att äta med familjen + några vänner till familjen.
Såg på Melodifestivalen tillsammans med de också och ja tyckte verkligen att det var rätt låt som vann! Goo Charlotte Perrelli!

Efter ha sett världens bästa melodifestival så gick ja till festen, det var verkligen jätte trevligt och jag ångrar verkligen att jag inte var med från början. Gick därifrån först kl halv 2 och då blev det bums i säng för jag skulle upp kl halv 7 igen för att jobba.
När jag gick upp så var jag väldigt trött men fick inte göra en sån ansträngande syssla, fick stå i dörren och ta emot gästerna och vara trevlig. Det kanska inte låter så jobbigt men det tar på krafterna att stå i 4 timmar och pricka va rumnr.
Efter jobbet kom Jenny in till stan och vi gick och fikade och shoppade lite. Jag köpte ett par jeans, är väldigt nöjd med mitt köp.

1 månad idag! haha jag kan inte fatta att det redan har gått en månad. Det känns som om det var igår som vi sågs för första gången. 1 vecka och 1 dag kvar till vi ses igen, guu vad jag längtar! Tänk 1 hel vecka tillsammans, det kommer att bli så underbart!

Men nu ska jag se reprisen från melodifestivalen!
pusspuss Sofia

Ha en fortsatt bra kväll alla blogg - läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0