Fy skäms!

Guu vad jag är dålig på att blogga nu för tiden!
Men det är det det har inte hänt något riktigt roligt den senaste tiden som jag kan skriva om och som ni tycker är intressant..

Jag har i alla fall varit hemma torsdag och fredag från skolan..har varit magsjuk, är äntligen på bättrings väg!
Jag som var så taggad för lördag.. Då är det fest som gäller men får se om jag får och orkar gå på den.. Men jag vill verkligen! Jag och Josephine som skickade massa låtar till varandra i onsdags som vi skulle ha med på "fest skivan".. Jag blev jätte taggad av all den musiken och nu känns det jätte tråkigt om jag inte kan gå.. Och då blir det inte heller någon skiva eftersom att det var jag som skulle bränna den... Men nu hoppas jag på det bästa!

På söndag ska jag jobba igen om jag blir frisk som sagt.. Men jag hoppas på det för jag tycker verkligen det är roligt att jobba på hotellet.

För alla som vill veta så har jag världens bästa Pojkvän! Jag längtar sjukt mycket till påsklovet då vi ska ses igen.
Först blir det 2 dagar här och sen 2 dagar i Gävle, det ska bli riktigt mysigt!


Men nu ska jag titta på OC. Ska försöka att blogga lite varje dag nu!
Ha det bra! Puss från sjuklingen Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0