Glad Påsk!

För alla som inte vet så är det påskafton idag, haha! För mig betyder det att släkten kommer hit och vi äter en massa påskmat och godis. Det är alltid lika trevligt och jag mår alltid lika illa av allt godis som ja äter. Jag har sagt åt mig själv i flera år att i år så ska jag inte äta lika mycket som ja brukar men ändå så upptäcker jag mig själv i handen av påskägget och godis i munnen, haha! Men i år ska jag faktiskt försöka att skärpa mig, skriver senare om hur det gick..

image31


Nu ska jag göra lite reklam för min systers blogg. Den handlar om svenska kändisar som hon träffar och skvaller. Den handlar också om hennes fritid och film och musik. Så alla som gillar att läsa om det får gärna besöka den. Celebrityspot

Nu ska jag gå ner och duka innan stora tjocka släkten kommer!
Ha en fortsatt bra påskafton!

Pusspuss Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0