Hemma!

Hejsan alla kära läsare!

Nu är jag hemma från världens bästa vecka. Har haft det jätte bra och har åkt skidor hela dagarna. Det var 1,5 m snö i sälen så det kändes konstigt att komma hem och så finns det ingen snö överhuvudtaget. De första dagarna i backen gick det inte så jätte bra för mig men sen gick det faktiskt riktigt bra. Har fått ett stort blåmärke på vaden efter att jag och H ramlade i ankarliften, haha klantigt.. fast det var egentligen inte H eller mitt fel det var så att min kära syster fällde mig efter att ha ramlat av själv med pappa. Men det var bara att skråa ner och börja om från början, haha..
I Fredags åt vi på Lammet & Grisen, det var mycket trevligt och väldigt gott.
Vi har träffat mycket kompisar från både Sthlm och Västerås.
Ingen ville åka hem, veckan hade verkligen gått jätte fort!

Idag fyller H 15 år, Grattis!!

Nu ska jag gå och göra i ordning en present till H och sen gå över med den!
Pusspuss Sofia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jadu en undrbar vecka :D
Tack för den fina kondombuketten, haha! :D Bästa pressenten hittils!
Älskar dig

2008-03-02 @ 22:23:40
URL: http://theboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0