Påskdagen

Jag var riktigt duktig igår, åt inte alls mycket godis. Så det där illamåendet slapp jag, haha! 
Jag, Jenny och Hanna var på midnattsmässa igår, det var faktiskt mysigt fast ja tror inte riktigt på allt som prästen säger men det var en upplevelse att vara i kyrkan så sent.

image32


Idag ska jag och familjen åka till Nyköping och äta påsklunch med släkten på pappas sida. Det ska bli väldigt trevligt för vi träffas nästan aldrig.
Vet inte riktigt när jag kommer hem därifrån men när jag kommer hem så måste jag städa nästan hela huset. För min kära pojkvän kommer imorgon, längtar jätte mycket!

Ska möta honom i centralen vid halv 2 och sen kl 5 så ska vi på inspelningen av det nya programet "Nöjespokalen" med Sofia Wistam, jag hoppas dett det blir kul! Berättar det nu för imorgon kommer jag nog inte ha tid att sätta mig och blogga.

Nu ska jag åka, skriver mer ikväll!
Pusspuss Sofia

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: hemligbeundrare

Jag längtar jätte mycket :)(L)

2008-03-23 @ 14:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0