Träning!

Nu har jag varit och tränat det var riktigt skönt, jag tycker verkligen att det har blivit mycket roligare att träna än va jag tyckte förut. Det tråkiga var med dagens träning var att jag behövde sätta mig ner när vi körde som hårdast för att jag började må illa..det var väldigt tråkigt för jag var verkligen skit taggad för att träna!
På avslappningen kom jag på att jag har glömt att blogga om en sak...

Tanter ska inte vara på badhus!
Jag blir så irriterad när tanter ska klaga på hur man gör på badhus.. Om dom tycker att man gör fel behöver dom väl inte säga nåonting i stället för.. Läs på lappen! Som tex idag när jag var och badade med klassen så var det en tant som inte tyckte att man skulle ha badkläderna på sig när man duschar innan badet. Men ja tycker att det är helt fel, för det är väl mer hygieniskt att man duschar med badkläderna på sig så att alla bakterier rinner av badkläderna (om det finns några bakterier i badkläder) än att man duschar utan och sen sätter på sig badkläderna och hoppar i vattnet... Ni får gärna rätta mig om jag har fel!  Varje gång man är på badhus så finns det tanter som klagar på hur man gör... Lägg er inte i utan sköt er själva!
Det fulaste med tanten idag var att hon gick och berättade allt för badvakten.. Men han bara stod och små log och ja tror inte att han brydde sig så mycket..

Så nu har jag fått skriva vad ja tycker!
Puss Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0