Världens bästa lördag!

Förlåt att jag inte har skirivit sen i onsdags men har haft ganska mycket att göra. Jag kan i alla fall uttrycka mig så här : VÄRLDENS BÄSTA LÖRDAG! 

I Torsdags hände det inte så mycket tränade på Rehab efter att ha lagat mat hela dagen. Senare på kvällen kom farmor över och fikade, så det var trevligt.

I Fredags lagade jag och J världens godaste potatis & purjolöks soppa. Farmor kom över idag igen och tittade på Lets dance med oss fast innan det så åt vi Sushi. Jag har börjat tycka om Sushi mer och mer... jag har mina favorit bitar... Lax och Avokado. M kom över senare på kvällen också.

Lördag!
Gick jag upp halv 9 för "Hans" buss skulle komma till centalen vid 11. Det kändes riktigt bra att få träffas igen, har saknat honom jätte mycket. Vi fikade och gick runt lite i stan och hade det mysigt. Det var fint väder så det var ett stort plus. Sen blev kl 5 och då var det dags för honom att åka hem, det var verkligen jätte jobbigt att säga hej då tyckte jag. Det var världens bästa dag!
På kvällen träffade ja en kompis och vi tittade på Melodifestivalen och sen på "hur man blir av med en kille på 10 dagar" .. Det var väldigt trevligt eftersom att inte vi hade sett på ett tag.

Söndag...
Jag gick upp halv 6 imorse.. skulle jobba. Då var jag grymt trött men ja tyckte ändå att det skulle bli kul eftersom jag inte har jobbat på ett tag. Det kändes konstigt att gå genom stan helt ensam när jag hade gått med Honom där igår hand i hand. Det gick bra att jobba och slutade halv 1. När jag kom hem sov jag i en timme och sedan fikade jag med mamma och syster.
Och nu sitter jag här och ska snart äta mat..

Så har min helg sett ut..  Imorgon är det måndag igen tyvärr.

Ciao från världens lyckligaste Sofia!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Krya på dig babycake :)

2008-03-13 @ 19:56:43
URL: http://beapoppie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0