Duktig!

Idag när vi satt och åt middag så kände jag bara att jag måste ut och gå, så jag ringde min trogna vän Matilda och bestämde att vi skulle gå 5 km.. Så det gjorde vi och nu känns allt mycket lättare!

Igår skulle jag och Jenny börja dansa igen och vi hade anmält oss till en grupp som heter Latinjazz, vi hade jätte höga förväntnigar på den gruppen.. vi trodde att det skulle vara en lite sexigare varijant av jazz men när vi kom dit hade vi helt fel.. Vi fick lära oss Rumba..
Så idag ringde vi dit och sa att vi inte ville dansa i den gruppen längre.. Så nu är vi utan danslektioner.. Jag som verkligen hade längtat till att få börja dansa igen och så händer det

Är det någon som vet någon bra dansskola norr om stockholm med roliga grupper?!

Här är iaf en jätte bra danslåt just nu som varken jag eller Jenny kan sitta still till!



Pusspuss //Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

sway?

2008-09-05 @ 07:37:05
Postat av: Svar:

vi har kollat där men fanns inga platser tyvärr :(

2008-09-05 @ 15:33:34
URL: http://sfi1a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0