Tillbaka till vardagen!

Nu har jag bestämt mig efter att jag inte har skrivit något sen ja åkte till Menorca så ska jag börja igen.. Har missat att skriva om massa saker jag har gjort i sommar.. Ja kan kortfatta vad ni har missat.. 1 vecka på gotland med massa trevligt nytt folk och sen en vecka i Barcelona med pojkvännen och mormor och filip, mer tänker ja inte berätta!

Så nu börjar vi om från nytt!
Sitter här i skolan och har min första webbdesign lektion och ska sedan vidare till hotellet för att läsa hotell... 

Nu går jag då i 2an och trivs fortfarande jätte bra, är fortfarande tillsammans med världens underbaraste pojkvän och livet känns helt ok! 

Mer får ni höra senare..

puss // Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0