Fullt upp!

Jag har haft fullt upp sen i torsdag så har tyvärr inte hunnit sätta mig vid datorn någon gång men här kommer ett litet inlägg i alla fall..

Torsdag:
Mamma och Pappa åkte till Rom på dagen och jag och jenny åt hemma hos vår mormor och morfar på kvällen, där var också våra kusiner som vi inte hade träffat på länge så det var trevligt! 
På kvällen gick vi hem till oss igen och sov och sen var det dags för skola igen på fredag..
Juustee! Jag och mina vänner träffade AIK A-laget också när vi gick från skolan!

Fredag:
Efter skolan skyndade jag mig hem för att börja städa och göra i ordning mig för kvällen.. Jag och Jenny lagade en fin liten middag och bjöd över Matilda, sen var det bara att åka iväg till City terminalen för att hämta min pojkvän från bussen. Gu vad jag hade saknat honom, efter att inte har setts sen Barcelona så hade vi mycket att prata om och ta igen..
På tåget på väg hem träffade vi några av de vänner som skulle komma hem till mig på filmkväll (pyjamasparty).
Vi var 11 pers här och det var verkligen jätte trevligt, vi såg 1 film som var 2 timmar lång! Den heter A walk to remember..
Den var verkligen bra och ja tror nästan att vi tjejer som var här grät allihop..

Lördag:
Vi gick upp vid halv 10 för att sedan åka in till Gröna Lund! De var jag, pojkvännen min, Jenny och Hanna som var där. Tyvärr regnade det hela dagen men det var ändå trevligt och vi åkte nog det mesta!
På kvällen kom Hanna hit och jennys kompis Sara. Vi åt Sushi och tittade sedan på let´s dance och en film, det var mysigt och en väldigt lugn lördag.

Söndag:
Tog vi lite sovmorgon tills vi sedan bestämde oss för att åka in till stan innan han skulle åka hem igen.. Jag lyckades köpa 2 tröjor och jenny en jacka och en mössa..
Vi fick veta att mamma och pappas plan från Rom var 10 timmar försenat och att de nu skulle landa vid halv 12 ist för halv 2 på dagen, vi var alltså föräldrarlösa en dag till..
Min pojkvän åkte hem och det blev lite tårar men med mina underbara vänner och syster så kändes allt mycket lättare, vi tog en promenad och sen gick vi hem hit och såg en film..

Måndag:
Skola igen...

Tisdag:
Skola igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0