Första dagen efter lovet...

Idag när jag vaknade var det dåligt väder men nu sitter jag ute på altanen i solen och bloggar. Mina försök till att bli brun till skolavslutningen har redan börjat, vi får väl se hur det går...


Idag var jag i stan men 3orna och tittade på det nya hotellet de ska öppna på Skeppsholmen, blir ett riktigt bra läge att ha ett hotell på. Vi slutade 11 och då åt jag lite med Vonkan och Mikaela innan jag åkte hem och skrev upplevelserapporten och nu sitter jag här.

Nu kommer en liten kort resumé från lovet:
Fredagen då vi fick lov hjälpte jag till på mammas jobb med en inflyttningsfest fick hjälp av min kära vänner Annie, Josephine och Millan. Min kära lilla syster och hennes kompis var också med. Sen var det bara hem och packa.

Lördag - Onsdag var jag i Gävle hos Oskar. Vi gjorde inte speciellt mycket, spelade mest kort.. Haha! Kan säga att jag inte är så bra på det, men otur i spel tur i kärlek ♥.

Onsdag - Måndag var Oskar här. Vi gjorde inte så mycket det första dagarna, var hemma hos några kompisar till familjen och åt middag och sjöng sing star. När vi kom hem därifrån blev det THE HILMERSSON BAND här hemma med gitarr hero.
Den lååånga fredagen hade mamma och pappa altan fest här som vi var med på men sen åkte vi hem till Elsa och André och tittade lite på film.
Påskafton spenderade vi här med min släkt, blev mycket god mat och godis. Slutade med att hela släkten spelade kubb. Mitt lag vann de första 2 gångerna men sen när vi skulle köra tjejerna mot killarna gick det inte alls lika bra..
Påskdagen gick och sprang jag och Oskar 5 km, väldigt hurtigt för att vara oss! Sen blev det varsin stor vaniljglass i Vaxholm.

Annandagpåsk gjorde vi inte så mycket, Oskar packade och sen körde vi honom till tåget. Jag körde hem sen från Upplands väsby.
På kvällen gick jag och Jessica på en lång promenad och pratade ut om det mesta sen fastnade vi hos mormor och morfar och såg AIK matchen. AIK VANN MED 0 - 1 mot Kalmar!


Det var mitt lov och min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0