Helgen

Den här helgen har jag spenderat med Jessica och på jobbet.

I fredags på kvällen övningskörde jag först med mamma ifrån Österåker, känner mig jätte duktig och stolt över att jag klarade det. Senare på kvällen gick jag hem till min kära vän Jessica som inte bor så speciellt lång från mig. Hela hennes släkt var där för att fira hennes pappa, det var trevligt!
I lördags gick jag upp kl 06 för att jobba. Det är jobbigt att ta sig upp men när man väl är där så är det jätte kul! Det roligaste är när gästerna är trevliga och pratar med en och när man jobbar med rätt folk. Så har det varit hela den här jobb helgen.
När jag kom hem från jobbet tittade jag på innebandy finalerna. AIK vann över Warberg med 6 - 2! SM-GULD I INNEBANDY FÖR AIK, nästa blir fotbollen!
På kvällen kom Jessica över och åt här och sen kom också Natha över, det var väldigt trevligt! Det blev en tidig sänggång för mig vid tolv.
Söndag gick jag upp 06 igen och jobbade fram till halv 1. Vi kom precis hem från mormor och morfar där vi fick tårta och såg en underbar AIK - match. AIK vann över BP med 3 -2!

Nu ligger jag på soffan med datorn i mitt knä och känner mig helt slut efter denna helg. Blir nog en tidig sänggång idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0