hmm...

Jag vet inte vad jag ska säga, jag är chokad!


Studentskivan i tisdags var jätte trevlig, blev kanske för mycket att dricka för vissa men trevligt hade vi iaf! Konstigt nog hade tunnelbanan slutat gått när vi skulle hem vid 1 så jag ringde min kära farmor och frågade om hon kunde hämta oss i stan, snäll som hon är gjorde hon det! Jag kom hem vid 3 och var då helt död.

Igår hade vi resursdag och den tillbringade vi med el 1orna, vi fick lära oss hur man byggde ihop en väggkontakt och så.. Sen efter lunchen så bytte vi, då var det våran tur att lära 1orna att laga mat, duka och bära tallrikar.. Det var väldigt kul att lära ut och kan säga att de inte var speciellt duktiga på dukning.. Haha men ja kanske också var så när jag började 1an.

Idag var det en helt vanlig torsdag... Efter skolan stannade några av oss i skolan och satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Känns verkligen så bra att vi kan prata om precis allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0