I´m in Gävle

Matchen igår behöver vi inte prata om. Kan bara säga att domaren va dum i huvudet och behöver besöka synsam!

Jenny och Jessica börjar bli galna på mig för varje gång vi är ute så börjar lite roliga människor prata med mig. Okej vissa är rätt äckliga men de flesta trevliga. Jag är en sån person så om någon är trevlig mot mig så är jag trevlig tillbaka. Och det är nästan aldrig jag som börjar prata, som jessica säger: du pratar ju så högt så alla vil vara med i samtalsämnet.

Jag fick MVG av killen som kollade min väska igår. Hade tydligen inte för mycket saker i väskan. Men MVG ++ får man nog om man inte har någon väska alls men man måste ju ha en när man kommer direkt från skolan.

Idag är det Valborg!
Jag vet faktiskt nte vad som händer ikväll.. Just nu sitter jag iaf vid datorn och Oskar och Pär spelar NHL på xbox.. (moget) snart kommer nog Martin hit också.

Nej men nu ska jag visa killarna hur man spelar lite hockey ^^

Ha en super Valborg!

 

Kommentarer
Postat av: Nobody

Jag fick IG!

2009-05-01 @ 15:56:37
Postat av: SOSO

JAG FICK IG MED!!!!!

2009-12-08 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0