Inte kul, men ja klarade det med din hjälp!

Igår klippte jag mig, blev jätte nöjd.
Sen hände det lite saker på kvällen men med Jessicas stöd klarar jag allt. Tack gumman för att du alltid ställer upp! När hon fick reda på att något var fel kom hon hit på en gång och var med mig hela kvällen tills jag mådde bättre igen, hon är en riktig Bästa kompis! Jag fick gråta ut på hennes axel och sen började våra skämt igen... Okej allt är inte bra än men det känns bättre.

Jag och Jessica har bestämt oss för vad vi ska göra i framtiden: Först bli nunnor Rom sen efter några år där ska vi åka till Kazakstan och gå i burka och sist när vi typ är 65 då ska vi bli sexslavar och leva livet.

Igår bokade vi Aik biljetter också så imorgon blir det AIK match! TAGGAD!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Naaw tack vännen, finns för dig när som helst!

2009-04-28 @ 18:31:15
URL: http://jeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0