Jag vet inte..

Idag var en ganska bra dag, vi fick sluta tidigt och allt kändes helt ok. Dansen gick bra och danskläderna satt snygg på kroppen. Jobbet ringde och frågade om jag kunde jobba lördag och söndag, det ska jag göra.

Ändå känner jag mig inte helt glad, om någon skulle fråga va felet är så vet ja inte vad ja skulle säga för jag vet inte.. Allt känns bara konstigt, jag kan inte sätta ord på vad det är som är fel. Så om det är någon som vet det, säg det till mig nu tack!


Det är många som säger till mig, jag skulle aldrig klara av ett distansförhållande, det gör jag inte men som jag tror det flesta skulle säga som har det säger jag : det är bara att acceptera läget, det finns inget att göra åt det! Det finns ju bara en Oskar och han bor i Gävle, så acceptera läget om du älskar honom.

Oskar åkte till Göteborg idag och blir borta hela helgen, han skulle på hans kusins barns dop. Han får det säkert jätte trevligt och roligt!
Helst skulle jag ju vilja ha honom här men det funkar ju inte alltid. Vi ska ses nästa helg istället, får se om det är jag som försvinner iväg eller om det är han som kommer hit till min vardag.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Saknar du inte mig då?

Det var bra länge sedan vi träffades, nästan lite för länge.

Vi får se till att komma upp till er snart, se till och vara hemma bara, för mig är det okej om Oskar är där också.

/Stefan.

2009-04-18 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0