4 veckor hos Oskar!

Så var den här helgen över.. Vad har jag gjort då?
Jo jag har spenderat den mesta av tiden i 2 olika ishockeyhallar. I fredags var jag, mamma, pappa, Jenny, Matilda, mormor, morfar och filip på Värmdö och tittade på Oskars match. Förlust med 4 - 1.
Igår åkte jag, mormor, morfar, nettan, christian, filip och ida ner till Nyköping och tittade på oskars match mot Solna. Då vann dom dem 10 - 3! Oskar gjorde det sista målet så det blev två siffrigt!
Efter matchen åkte vi hem och då kom Matilda hit och sov över.

Nu håller jag på att packa förfullt, om typ 2 timmar åker jag till Oskar, och där ska jag vara i 4 veckor!
Jag ska försöka att hålla bloggen uppdaterad så ni får veta vad som händer i lilla Gävle när jag är där.
Tjejer, ha det så kul på era praktikplatser imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0