Andra advent!

Den här helgen var väldigt  jul inspirerad, i alla fall i lördags. Min älskling var här och allt kändes helt underbart!

Fredagen började med en hejdundrande tjejmiddag, tyvärr kunde inte alla vara med. Vi fick super god mat och vi skattade tills vi låg på golvet med magknip och tårarna sprutade. Efter en super trevlig middag fortsatte vi in mot stan. Veronica skulle få gå på korgen för första gången. Vi gick till Pilot där vi oftast brukar gå. Jag var hemma vid halv 4 och stupade i säng.

Lördagen gick ja upp halv elva, min kära pojkvän kom till Väsby tio över tolv. Vi hämtade upp honom där och så åkte vi hem. Vid halv fem gick vi till kyrkan där vi skulle lyssna på min farmor när hon sjunger i sin kör. Efter det blev det julbord på Nygård. Kom hem halv tolv därifrån och då var vi riktigt mätta och belåtna. Jag somnade gott i min pojkväns famn.

Söndagen fick jag inte heller riktigt sova ut. Skulle vara i Vallentuna ishall halv tolv. Där skulle jag, Johannes, Jessica och Emilia genomföra vårt projektarbete. Det gick jätte jätte bra och efter det åkte jag hem och hade det riktigt mysigt med min pojkvän. Vi hade också adventsfika innan oskar åkte hem till lilla Gävle igen.

Nästa helg är det min tur att åka upp igen, längtar redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0