Helgen

Det blev en väldigt trevlig tjejmiddag fast inte alla var med. Efter en god middag här åkte vi in till stan och gick på Company.. där blev vi inte långvariga, vi alla var trötta och stället var jätte tråkigt så vi åkte hem ist. Var hemma vid 2 och då var det bara att hoppa i säng.

Lördag firade vi Jenny med släkten och senare på kvällen träffade jag Matilda. Vi tog en lååång promenad och sen fastnade vi här.

Idag har vi varit och firat Filip som fyller 12 år! Efter det gick vi hem och slog in alla paket som ska med till oskar, jag har packat och duschat. Så nu är jag redo för att åka! Jag får sällskap av Cicci och Johannes en bit, dom ska till Uppsala.
Jag kommer hem den 23e eftersom att Oskar fyller år då!

Nu ska jag åka till tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0