Kan inte ha varit världens roligaste flickvän i helgen

Gick hem tidigare från skolan i fredags, kände mig inte alls bra..
Vi genomförde iaf vår redovisning om klimathotet grad för grad. Sen va jag med och såg luciatåget och var med på religionen sen gick ja till tåget och åkte hem.
Hemma somnade jag framför mysteriet på greveholm och blev väckt av farmor som undrade om inte jag skulle gå och packa och göra iordning mig innan vi skulle åka till tåget till Gävle.

Väl uppe i Gävle blev ja hämtad av Julia och Oskar. Julia körde mig till Nina och Oskar följde med upp för att lämna kurt och xboxet.. fick en puss och sen skulle han iväg igen. Jag satte mig och tittade på julkalendern och sen var det postkodmiljonären och sist IDOL.
Vid tio kom Oskar hem och då gick vi och köpte mat. Blev en sallad för min del. Vi såg finalen och det var helt klart helt rätt person som vann! ERIK!
Senare på kvällen kom Pär och Martin över. Slutade med att jag nästan satt och sov i soffan medans killarna satt och spelade NHL på xbox.

På lördagen vaknade vi halv tolv och Oskar skulle ha samling tolv så det vara bara att hoppa upp.. jag kände mig inte alls pigg då.. kände mig helt orklös men hade ju lovat att komma och hälsa på Hotell Aveny och sen se Oskars match. Jag tittade lite på TV när Oskar hade gått men sen fick jag sätta fart och göra iordning mig så jag skulle hinna allt.
Var jätte trevligt att träffa dom på Hotell Aveny igen, va där i en och en halv timme och sen var det bara och gå och titta på Oskars match..
När den var slut gick vi och handlade mat. Man känner sig ganska vuxen när man ska fixa allt sånt själv..
Väl hemma så la jag mig på soffan och nästan somnade... Vi började med maten och sen bokade vi biljetter till New Moon. Den var vi och såg efter maten, andra gången jag såg den och den är fortfarande lika bra.
När filmen var slut gick jag och la mig direkt, Oskar satt uppe ett tag till.. Hade jätte hög feber när han kom och la sig..

Söndagen skulle Oskar skulle stå i Hockeykiosken. Jag gjorde honom sällskap innan mitt tåg gick hem.

Det har varit en mysig helg fast jag har varit sjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0