Happ

Idag är jag hemma sjuk, jävla hosta! Jag missar dansen idag tack vare den här förkylningen... Jag som verkligen var sugen på att dansa igen!
De blir inte heller fika hos min moster som fyllde 38 år igår, tack vare det här!

Igår var jag med, Jessica, Cicci, Jenny på AIK - Leksand.. Matchen började bra men sen blev den kass! Vill faktiskt inte skriva mer om den...
De ja tycker är dåligt iaf är att när en person gör bort sig från AIK- klacken så ska expressen och aftonbladet överdriva det så himla mycket och säga att det är hela klacken gör bort sig.. ALLA I BLACK ARMY ÄR INTE DÅLIGA MÄNNISKOR!

Pusspuss / Sofia


Kommentarer
Postat av: Jessica Snoreskogen

Jag håller helt och hållet med dig! :)

2009-02-19 @ 17:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0