Min lördag!

Gårdagens mamma - dotter mys blev inte riktigt som ja hade tänk mig, mer behöver ja inte säga...

Idag var det den bästa lördagen på länge!
Vi skulle egentligen bara ta det lugnt idag, inte göra så mycket. Packa och så inför imorgon liksom... Men ja fick ett ryck vid frukostbordet, ja visste att oskar kanske skulle kanske spela sin sista match för säsongen i Avesta och att det var en jätte viktig match för om de skulle vinna skulle de få kvala till elit. Så ja frågade hur långt det var till Avetsa härifrån, tydligen var det inte så långt.. så efter lite tjat och hjälp till här hemma så bar vi oss av till Avesta. Från att inte göra någonting till en heldags tur till Avesta.
Vi missade hela första perioden, men de ledde.. var faktsikt en riktigt spännande match! Förutom att domaren va dum i huvudet!
Matchen slutade iaf 8 - 3 till Oskars lag! *stolt!* Så nu får de kvala till elit!
Oskar hade inte sett oss på hela matchen, han var väl så inne i sitt spel.. Han fick iaf en chock när vi helt plötsligt stod utanför hans omkläddningsrum.. ROLIGT ATT ÖVERRASKA IBLAND!


Imorgon bär det iaf av till Sälen!
Jag är laddad till tusen, äntligen få åka lite skidor igen! Jag ska försöka skriva lite varje dag för vi kommer att ha med oss datan. Så då får ni läsa om hur jag har det och så.. 


 

Ha en super vecka!
Pusspuss / Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0