Min STORA dag!

Tänk va tiden går fort när man har roligt...
I lördags var släken här och firade mig, fick massa fina presenter! Mina två närmaste kompisar var med också, Rebecca och Matilda, tack!
I söndags mötte ja upp min kära pojkvän i stan, det blev som en liten date.. fast vi snart har varit tillsammans i 1 år så kändes det som första daten, det var mysigt :)

Min Stora dag! Blev väckt med sång och paket av min kära familj vid 7 tiden, va inte speciellt pigg då. Men fick en massa bra saker, lila chinos, körkortslektioner, parfym, färgning av ögonfransarna (perfekt till sommaren), pengar och en jätte fin necessär. Tack världens bästa mamma, pappa och lilla syster!
Skolan var väl som vanligt förutom att alla sjöng så fint och att vi fick en jätte god kaka som mina kära klasskompisar hade gjort!
Efter skolan gick vi till Täby C för att kolla på grejer till våran fest som är på fredag! Efter besöket i Täby åkte jag hem och gjorde i ordning mig för att sen åka med min familj och gammel farmor till vaxholms hotell och äta, guu va mysigt det var! En helt perfekt födelsedag, men utan pojkvännen tyvärr!

Nu är det bara 4 dagar kvar till våran stora 18- års fest, börjar bli lite små nervös men den kommer bli super!

Pusspuss från 18 - åringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0