Bra men ändå dålig dag!

Idag kunde jag tydligen ha haft sovmorgon till halv 2..

Jag och Jessica gick till fotolektionen, inte så glada för det här var det vi verkligen inte ville ha. Men eftersom att vi går i en sån dålig skola så hade vi inget val, vi behövde helt enkelt välja det.
Så idag när vi kom hit så var tydligen läraren försenad och hon skulle vara borta hela lektionen. Så nu sitter vi här i en datasal och väntar på att tiden ska gå, jag ska följa med Jessica till tandläkaren senare för att fördröja tiden ännu mer..

Idag när jag kommer hem från skolan måste jag packa, jag måste ta med mig packningen till skolan imorgon för att vi slutar sent så jag måste åka in till centalen direkt efter skolan. Äntligen en helg med pojkvännen igen!

18 dagar kvar till jag är 18 och 22 dagar kvar till festen!!


Pusspuss / Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0