Fredag - sjuk!

Så är det fredag igen! Jag hade verkligen sett fram emot den här helgen. Antingen blir den som ja hoppats eller inte, det beror helt och hållet på hur jag mår.


Nu har jag varit jätte förkyld hela vecka så idag är jag hemma.. Jag tycker att det är jätte tråkigt att ligga hemma och må så här, jag vill vara frisk och umgås med vännerna.
Mina vänner har inte mått så bra den här veckan, men vi håller ihop och stöttar varandra! Som vi alltid gör när någon mår dåligt!





Har läst igenom hela min blogg nu, faktiskt ganska kul! Det blir liksom som en dagbok. En sak jag fastnade på var faktiskt det jag skrev idag för ett år sen:

"Det andra jag ska berätta om är att jag har börjat prata med en kille som verkar helt underbar.. men det är svårt att säga eftersom att vi aldrig har träffats... Men blir alltid lika glad när jag får ett gulligt sms ifrån honom och så! Tror nästan att det är han och mina underbara kompisar som har fått mig att må bättre. "

Det är alltså precis ett år sen jag började prata med min pojkvän!


10 dagar kvar till ja är 18 och 14 dagar kvar till festen! Dags att börja tagga till folk!


Pusspuss /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0