Haha fy fan vilken dag!

Så nu är jag hemma igen utan några skador, med mig hem har jag mest massa minnen! Tjejer ni är otroliga, att vi alltid har så kul!

Klockan ringde 5 imorse, ja och Emilia kände verkligen för att ligga kvar hela dagen men jag är väldigt glad över att vi bestämde oss för att åka med fast vi var super trötta..
När vi kom fram till Åva stod våran buss och väntade på oss med en väldigt bra busschafför som heter Kurt. Vi var i paradiset när vi insåg att på bussen var det 40 killar och bara vi 10 tjejer, kan man drömma om något bättre? Tyvärr fick vi klagomål på vägen dit men de kan man juh förstå när 10 st exalterade tjejer sitter och skrattar och pratar (högt).

Efter 2½ timme var vi framme och då var det bara dags att börja åka. Kände mig lite nervös eftersom att jag inte har åkt på 1 år, men gu så bra det gick!

Efter någrra timmars upp och ner bestämde sig jag och Elsa att vi skulle hitta killar som passade till våra skidor, såklart hittade jag en på engång. Han hade helt röda kläder och eftersom att jag har röda skidor passade det perfekt. Men som alltid ska mina vänner skämma ut sig precis när han kommer i närheten. Det började med att alla ramlade som dominobrickor och sen precis när vi skulle åka ner sista åket så pratade vi om honom och då precis kom han upp bredvid oss "PINSAMT"



Hemresan blev mycket bättre än dit resan, killarna på bussen blev plötligt mycket trevligare och vi satt och pratade med dem hela vägen hem.

Tack tjejer för en superdag! Ser verkligen fram emot nästa års skidresa med skolan med er! Skrattat för ett helt år har jag iaf gjort idag!




Grattis Jessica på 18 - års dagen!

Pusspuss / Sofia

Kommentarer
Postat av: Jessica

Naaw tack sofia <3

2009-01-28 @ 22:06:22
Postat av: julia

hej :) kul att höra, ska se till att läsa din jag med :) hur var det i kungsberget då? :)

2009-01-29 @ 15:30:40
URL: http://petterssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0