Helg!

Äntligen helg, är nog inte den enda som tycker att det ska bli grymt skönt med helg! Den är lite för kort bara...


Det känns som jag har gått i skolan en hel vecka men egentligen har ja bara gått 2 dagar, känns riktigt skönt med helg och den här helgen kommer bli super hoppas jag!

Ikväll vet ja faktiskt inte vad jag ska göra, kanske bara blir hemma med familjen för engångsskull. Let´s dance börjar ju idag, de måste man ju se!

Imorgon på dagen ska jag först träffa Matilda som jag inte har träffat på super länge sen blir det att göra i ordning sig för en tjejfest. Den kommer bli super hoppas jag!

Igår fixade jag och tjejerna inbjudningarna till våran fest! Tänk ja fyller bara år om 24 dagar!

Pusspuss Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0