Imorgon drar vi tjejer!

Varning! Det är nog bästa att lägga ut en varning till er alla som ska åka till kungsberget imorgon, det är så att jag och galna mina vänner åker till kungsberget imorgon med skolan!

Det kommer bli skit kul och jag ser nästan mest fram emot bussresan! Vi kommer ha så roligt på den, tror de andra som sitter på samma buss som oss kommer vilja gå av! Det kommer bli helt GALET! Och som pricken över iet så fyller min kära vän Jessica 18 imorgon!

Jag säger bara, se upp i backen för här kommer tjejattacken!




Nu måste jag gå och städa mitt rum och packa innan Emilia kommer hit och sover! Vi ska upp 5 imorgon bitti, hur nu vi ska orka det. Det löser sig säkert!


Pusspuss / Sofia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vi kommer äga :D

2009-01-27 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0