Rolig sak!

"Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor."

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Trots att jag inte hade såna tankar så blev det så ;)

Vad gillar folk bäst hos dig?
Mycket du inte vet

Vilken raggningsreplik faller du för?
Vad härligt :) längtar till att få se det imorgon :)

Vad var det första du sa imorse?
Försening står fortfarande i kö. puss

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Ja absolut. Jag tar 14.07 tåget

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Haha javisst :) pussar

Så vad säger du under förspel?
Haha, det spelar ingen större roll :P

Och efteråt?
Haha nej :) du är blondare :P äd

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Okej tack, då vet jag :) puss

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Jag är en sköldpadda! :o hahahaha.

Vad sjunger ditt favoritband om?
Jag saknar dig me <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0