Helgen!

Känns som att det är första fredagen på länge som hela familjen satt samlad och tittade på lets dance, jag älskar min familj!

Idag efter skolan gick jag och Jessica till Täby C för att jag skulle köpa en klänning till morgondagen, efter att ha prövat den en gång till för att verkligen se att den satt perfekt köpte ja den och sen kom min kära pappa och hämtade mig. Vi åkte sedan och köpte massa mat och godsaker till imorgon! 
Imorgon kommer hela tjocka släkten och vänner hit för att fira mig. Guu va jag längtar men börjar faktiskt bli lite små nervös, undrar vad ja får..

På söndag kommer min pojkvän och då ska vi gå ut och äta och sen åker han hem igen tyvärr, hade gärna velat att han var med på min 18 års dag men eftersom att det är en måndag så blir det ju så...


På måndag blir ja 18 och sen på fredag är det 18 - års fest för mig, Cicci, Jessica och Emilia!



Pusspuss / Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0