En liten resumé!

Onsdag- Jobbade jag halv 8 till halv 3 och sen fikade jag med en gammal vän som jag inte har träffat på typ 3 år. Det var väldigt trevligt och när jag kommer till Göteborg den 30/7 ska vi försöka ses igen. Vid kvart i 4a kom Jenny och Sofia in och så gick vi på Ice Age 3. Den var riktigt rolig måste jag säga och Sofia skämdes över att jag och Jenny skrattade så mycket.

Torsdag- Ledig! Åkte till Vaxholm och badade med mamma, Jenny, Mormor och Ida. Jag körde hela vägen dit och hem! På kvällen var vi på skänkstugan och åt med familjen och några bekanta. Jag drog senare vidare på kvällen och träffade Emilia, Jessica och Robin. Blev en mysig kväll i stan med mycket prat, som alltid när vi ses!

Fredag - Ledig! Vaknade vid halv 10 av åskan. Så hela förmiddagen tog jag och Jenny det bara lugnt, tittade lite på film och så. Senare drog vi in till stan och fikade, gick på Titanic utställingen och åt middag. Nu sitter vi hemma och ska snart äta jordgubbar med glass. Blir en tidig sänggång för mig idag eftersom att jag ska jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0