Några dagar

Det blev en mycket mysig kväll hos Elsa och André i Fredag. Roligt att träffa lite norrmän men lite svåra att förstå ibland. Vi badade och sen var vi i lägenheten och tittade på Tv. Blev inte en så sen kväll eftersom att jag och Annie skulle upp och jobba tidigt på morgonen.



I lördag jobbade jag och sen tog jag och Jenny det bara lugnt tills mamma och pappa kom hem från Nyköping. På kvällen åkte vi in till stan och åt för att fira mammas födelsedag. Vi åt på Riche! På väg hem stannade vi till hos mormor och morfar.

Igår var det sista dagen på jobbet innan semestern! Jag stod och tog emot gästerna i dörren, det är roligast för då får man prata med alla. På kvällen kom Farmor över och åt och vi tittade på en film.

Nu ska jag fortsätta packa till resan på Onsdag och sen blir det AIK match! AIK - GBG...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0