Snart Semester!

Dagarna hos Oskar va super, vi tog det lugnt, var på bio och fiskade men fick inga fiskar den här gången.. nu kommer vi inte ses på 3 och en halv veckor, känns som en evighet..

Samma dag som jag kom hem från Oskar var jag på körskolan och hade körlektion, det gick bra och körläraren va jätte trevlig. Efter det åkte vi till mammas jobb och sen vidare till Ikea.

I torsdags började jag jobba igen och ska jobba fram till söndag.. efter jobbet åkte jag hem och sov och sen åkte jag och pappa in till stan och hämtade Jenny vid tåget från Söderhamn.
På kvällen var jag och mina favorit tjejer i stan och fikade, var riktigt mysigt! Jag älskar att vi kan berätta precis allt för varandra! Synd att inte alla kunde vara med bara..

Idag har jag jobbat igen.. Mamma fyller år idag! Men vi ska fira henne imorgon! Ikväll ska jag bada med tjejerna och norrmännen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0