Dåligt av mig!

Haha fy va jag är dålig på att blogga men det blir ju så när man är borta, vill vara ute och umgås med Oskar känns fel att sätta sig vid datorn då.

I Gävle var det ialla fall jätte mysigt. Satt nere vid ån varje kväll och bara njöt, sista kvällen hade Oskar köpt ett kastspö så då fiskade vi. Oskar fick en liten gös och 6 aborrar.



I torsdags följde Oskar med mig hit och på fredagen började han lägga plattor hos mormor och morfar och jag jobbade. Jag har jobbat sen jag kom hem från Gävle, mycket pengar rullar in på kontot snart!

Idag åkte Oskar hem men ja kommer åka upp till honom på Söndag efter jobbet igen, då fyller Oskars syster Julia 20 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0