Idag 4/6 - 09

Jag har gått och blivit sjuk..är så tråkigt för jag orkar ingenting. Igår var jag hemma från skolan för att jag mådde så dåligt, idag mår jag lite bättre men är fortfarande inte helt OK!


Idag tar min barndomsvän Emma studenten, så ikväll ska jag och Jenny på studentmottagning.
Jag kan inte fatta att hon och jag har känt varandra sen jag var 2 och hon 3. Vi ses inte varje dag som vi gjorde när vi var små men vi har fortfarande kontakt och det är huvudsaken! GES var favoriterna när vi var små och ja vet inte hur många danser vi hittade på till deras låtar.


Kommentarer
Postat av: moster nettan

det kommer ja ihåg minnsan vad ni höll på med eran dans var som galna ju fy vad tiden går

2009-06-24 @ 13:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0