Igår var en helt onödig dag och det kommer den här också bli!

Igår började vi halv 2 och när jag kom dit hade vi typ inge lektioner.. på lektionerna pratade vi om hur året hade varit och så, vi slutade iaf halv 4a.
När vi hade slutat gick tjejerna och jag till täby c och åt lite. På vägen dit kom vi på att vi är som dom 7 dvärgarna i snövit.

Trötter = Annie
Butter = Vonkan
Glader= Emilia
Tooker = Jecca
Prosit = Sofia
Blyger= Elsa
Kloker= Cecilia


Efter vi hade varit i Täby C ett tag kom mamma och hämtade mig och Jecca. Då åkte vi och tittade på Jennys bal, alla var jätte fina!
Vi körde hem Jecca och tittade på fobollen. Efter den övningskörde jag till Coop där jag och mamma handlade allt för helgen.

Idag börjar ja halv 12 och slutar typ 1. Efter det ska jag gå till trafikskolan och anmäla mig. Vill ju ta körkort snart!
Jag kommer också få hjälp av Klas med teorin under sommaren.

När jag kommer hem från allt måste ja städa, Killarna kommer ju imorgon!


Skriver kanske mer senare!
Skolan väntar..

Kommentarer
Postat av: julia

tackar :)

2009-06-11 @ 20:30:55
URL: http://petterssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0