Känns tråkigt!

Helgen blev lyckad och alla var jätte nöjda med oss på 40 års festen, har till och med fått ett till jobb den 17/6.
Igår var det första gången jag röstade i hela mitt liv, det var faktiskt lite kul, sen tog jag det lugnt hela dagen..
Idag kändes det som en helt värdelös dag, slutade allafall med lunch med mamma och sen fika hos mormor och morfar.

Jag börjar bli lite stressad, jag har inget bokat för sommaren och den börjar på fredag.. Det enda jag vet är att jag ska jobba i 4 veckor på hotellet och att killarna kommer hit och målar. Känns som att jag inte har något att se fram emot, Jag får panik! Vi brukar typ alltid ha allt bokat i maj och nu vet vi ingenting.. Vet inte ens om det det blir någon resa med Oskar..  Förra sommaren känns som den var så mycket bättre!

På fredag kommer iaf killarna och det kommer bli super! Det bästa är att jag kommer få umgås med Oskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0