Nu kommer min resumé som jag har lovat så länge

Lördag 13/6
Blev en väldigt seg dag.. killarna började tvättahuset och sen åkte Sonny, Pär och Martin på bio. Jag och Oskar var bara hemma och tog det lugnt.

Söndag 14/6
Vi vaknade rätt sent och det ösregnade ute så killarna kunde inte börja måla. Vi bestämde oss för att åka till Eriksdalsbadet och bada istället efter det blev det äta på restaurang.

Måndag 15/6
Killarna började måla och jag och jenny fixade här hemma. Farmor och Johanna kom över och grattade pappa i förskott. Blev också en väldigt lugn dag eftersom att jag skulle jobba dagen efter.

Tisdag 16/6 Pappas födelsedag
Gick upp tidigt för att jobba, jobbade till kl 14. Efter det tittade jag och Jessica på skor, hittade ett par enkla pumps. Kom hem och dog på sängen tills maten var klar.

Onsdag 17/6
Jobbade igen och sen var det bara att åka hem och sova en liten stund och sen åka iväg och jobba igen med Emilia men då på en 50 års fest. Det var kul, alla blev jätte nöjda med oss! Kom hem och somnade på soffan i Oskars famn.

Torsdag 18/6
Sovmorgon.. gjorde inte så mycket. Killarna åkte hem på eftermiddagen och då var det bara att börja städa hela huset. Blev riktigt tomt och tråkigt när dom hade åkt hem.

Fredag 19/6 Midsommar
Var på midsommar lunch hos Bomans och sen hade vi tipspromenad hit för att sedan grilla. Blev en lugn kväll för mig eftersom att jag skulle jobba dagen efter.

Lördag 20/6
Vaknade av att jag mådde skit illa, gick upp och spydde och ringde sedan jobbet och sjukanmälde mig. Typiskt när det är midsommardagen, tror alla på jobbet tror att jag är bakissjuk men så är det verkligen inte.
Idag har jag inte gjort så mycket, ska jobba imorgon så blir en tidigkväll för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0