Sommarlov imorgon!

10 veckors långt sommarlov väntar, ska bli så skönt men ska jobba i 4 veckor innan ja får ett riktigt sommarlov!

Jag kommer nog inte kunna blogga på rätt länge eftersom att killarna kommer hit och det är mycket som händer i veckan..

Imorgon blir det grillfest här med mina närmaste vänner tyvärr kan inte alla komma men så är det ju alltid.
Alla är samlade samtidigt och så har det inte varit på länge, det kommer bli helt underbart! 

Alla kläder är framtagna till imorgon och ja känner på mig att morgondagen kommer blir bäst! Fast när ja känner på mig det brukar alltid någonting hända som förstör det mesta..Men vi får hålla tummarna att allt blir som ja vill den här gången.
Känns som att det här kan bli en helt OK sommar iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0