Resumé

Nu får det bli en liten resumé igen, fast jag egentligen inte tycker om att skriva såna.. Men eftersom att jag inte har hunnit uppdatera så får det bli så här..

Torsdag
Blev en helt ok kväll tillslut, lite för mycket regn bara men AIK vann och det var huvudsaken! Det blev också bra mellan oss trots allt.

Fredag
Var en väldigt bra dag, först redovisning av barnsoldater och sen Lollos student! Redovisningen gick bra trots att ljudet krånglade, sen var det bara att åka in till stan och springa efter flaket tills vi tillslut kom på vid djurgårdsbron. Fy va mycket öl man fick över sig, kan inte har luktat gott, det sista vi gjorde var att bada i fontänen på karlaplan.. Det var en upplevelse!
Sen var det bara att åka hem till lollo på studentmotagning och vi kom inte hem fören kl var vid halv 4.

Men hela dagen kände jag en sorts tungd i bröstet, ja kunde inte sätta ord på var det var men det gjorde väldigtväldigt ont.. tillslut kom ja på det, 8 år sen! Jag kan inte fatta det, det var som att allt hände igår..  Alla bilder och minnen finns kvar från den dagen och det kommer jag nog på leva med resten av livet.

Lördag
Åkte jag till Oskar, han kom och hämtade mig vid tåget med sin cykel. Kändes som en kärleksfilm att sitta på pakethållaren genom hela gävle och titta på alla människor man åkte förbi.. När vi kom fram solade vi lite tills maten och sen spelade vi lite kort, det var kul men ja var sämst igen! Efter ett litet tag kom Sonny och Pär förbi och vi gjorde i ordning oss för att sen möta Martin på stan. Det blev en väldigt mysig kväll med mycket skratt som alltid!

Söndag - Morsdag
Sov vi länge.. Gick upp och åt frukost i det underbara vädret, solade och sen åkte jag hem.. Väl hemma var det bara att hoppa i duschen för att sen åka till stan med mamma och jenny. Mamma visste inte var vi skulle, så det var väldigt kul.. Vi gick till nybrokajen där vi hoppade på en båt till fjäderholmarna, där är det verkligen jätte mysigt.. Efter en hel kväll där kom pappa och hämtade oss i stan. Vid halv 11 tiden på kvällen blev det strömavbrott från centrala stockholm ut till oss. Strömmen kom tillbaka halv 3 på natten..

Måndag
Var hela klassen på hotellet för att fixa till 3ornas studentmiddag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0