13 månader

13 månader idag, de har gått sjukt fort! Jag älskar dig fortfarande lika mycket!

Helgen var super och jätte mysig, som ja skrev i förra inlägget så kändes det väldigt jobbigt att åka därifrån när man vet att jag inte kommer att få träffa honom på länge.. men de är ju bara att acceptera läget.

Hände väldigt mycket i helgen: Rätt par åkte ur lets dance, Jenny kom till lilla Gävle i lördags, Kollade på Oskars skit match, Vi åt på ett jätte coolt ställe, Helt fel låt vann melodifestivalen, Vi låste in oss själva i Oskars rum (tur att Håkan var hemma, annars hade vi nog suttit där än).

Idag har jag och Jessica tagit lite bilder, här är en av dem:
 




Nu har jag en hel skolvecka framför mig, utan att se dig på hela veckan.. Tur att jag har min familj och mina vänner som alltid ställer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0