Borta hela helgen!

Kände för att ja måste skriva ett inlägg, blev ju inget igår och de kommer inte bli något på hela helgen heller..

Igår efter skolan var det dans igen, vi fick veta vilken låt vi ska dansa till på vårshowen. De blir Please Don't Stop the Music - Rihanna! Så planera in den 9 maj för då är det vår show!

Efter dansen var jag och Jenny hos mormor och morfar hela kvällen och när ja kom hem var jag jätte trött och behövde packa så därför blev det inget inlägg..

Idag efter skolan tar jag tåget till min kära pojkvän! ♥
Förlåt tjejer för att jag bara lämnar er här i Stockholm.. Men nästa helg lovar jag att det blir krogen!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till skolan.. 
Ha en jätte bra dag och en super helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0