Helgen!

Blir borta hela den här helgen igen men den här  helgen blir annorlunda!

Så imorgon bär det av till min kära pojkvän igen, blir nog rätt långtid tills ja åker dit igen efter den här gången.. Oskar kommer nog mer hit efter den här månaden för då är hockey säsongen slut!

Ja kommer vara i Gävle vid halv 7 och då går ja till Oskars träning och sen kommer hans pappa och hämtar oss där. På kvällen vet ja inte vad vi ska hitta på men nått blir det säkert.

Lördagen blir väldigt speciell den här helgen, MIN LILLA SYSTER KOMMER UPP OCH HÄLSAR PÅ! Hon kommer vid halv 2 så då ska vi titta lite i affärer (ja ska visa det jag kan av gävle, är ju rätt litet så blir nog inte så svårt) Halv 3 börjar Oskars match så då ska vi se den och sen efter den ska  vi 3 äta på stan och sen åker Jenny hem halv 7...
BLIR NOG EN MYCKET TREVLIG DAG!

Söndag åker jag hem, sen dröjer det några veckor till jag får träffa Oskar igen.. Blir nog jobbigt att vara utan han i 3 veckor nu när vi har sett varje helg i mer än en månad..


Nu ska jag sova, skirver kanske ett inlägg imorgon om jag har tid..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0